De laatste loodjes - Reisverslag uit Zanzibar Island, Tanzania van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Zanzibar Island, Tanzania van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg WHM

06 Februari 2014 | Tanzania, Zanzibar Island

Nog 4 nachtjes slapen en dan is het zo ver. Dit is heel erg een tijd van ‘voor het laatst doen’: voor het laatst naar yoga, naar zangles, naar koorrepetitie, enz. Tussendoor hier en daar afscheid nemen en zaken in ontvangst nemen die mee moeten: fietstassen voor Kawa Tours, de pop van Suzanne’s dochter, dictafoontjes voor de opleiding, o.a. voor de blinde student die bij ons een opleiding volgt. Ondertussen ben ik druk bezig het huis in orde te maken voor de Spaanse studentes die hier 3 maanden gaan wonen en zodoende als het ware deze reis financieren. Maar het is allemaal onder controle. Het stressen komt maandag pas, denk ik.
Ondertussen blijven uw goede gaven binnendruppelen en we hebben het geld voor de computers ruimschoots bij elkaar. We zijn u eeuwig dankbaar. Nu nog de transportkosten! We werken er hard aan. Suzanne geeft vanavond een voordracht voor de Rotaryclub in Zanzibar, ik houd rond dezelfde tijd een praatje bij het koor in Purmerend. Morgen heb ik nog een telefonisch interview met rtl Baarn, tussen 13.00 en 14.00 uur. Nu Beatrix officieel weer in Baarn woont, verwachten we ook daar veel van natuurlijk :-). We zijn bezig met een website voor crowdfunding, waar mensen die ons niet persoonlijk kennen, maar die wel juist in dit soort kleine organisaties geinteresseerd zijn, hun bijdragen kwijt kunnen. Zodra dat klaar is, hoort u er meer van. Zo lang die website nog niet in de lucht is, kunt u natuurlijk gewoon terecht op NL 45 RABO 0176 9784 61 t.n.v. Panda Juu. Een aantal grotere fondsen waar we aanvragen naartoe gestuurd hebben vergaderen deze maand. Dus flink duimen voor ons dat we in de prijzen vallen alstublieft.
En verder kunnen we u melden dat ook hulptroepen zich melden. Annette van Ham komt waarschijnlijk in maart al naar Zanzibar om te helpen. Annemieke Bergmans gaat ons helpen met de crowdfunding. U zult hun bijdragen zeker voorbij zien komen op de blog in de nabije toekomst.
De plicht roept, ik ga hier weer even verder in huis. Mijn volgende blog komt uit het zonnige Zanzibar.

• 06 Februari 2014 - 13:40

Wil Van Koningsbrugge-Booms:

Alvast een hele goede en veilige reis toegewenst en een geweldige tijd in Zanzibar. Wil en Fred

• 06 Februari 2014 - 14:15

John Cuijpers:

Hallo Wil,

Ik wens je alvast een goede reis toe. En veel succes met jullie project in , of is het op, Zanzibar. Ga je ook daar verder met Wordfeud?

Groet,
    John