korte update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu

korte update

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg WHM

11 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Even een snel, nou ja snel, berichtje uit Akwana, waar ik een deel van de in-country volg. Heel interessant en enerverend allemaal. Wat ik hier vooral aan het leren ben is geuld, want ik ben ruim een half uur beig geweest met het versturen van een berichtje naar Michiel en de Woonbond, toch niet onbelangrijk, over de continuing story met de huisbaas.

We zijn hier met een paar groentje zoals ik te gast bij een ervaren volunteer die ons het klappen van de zweep probeert bij te brengen. Boodschappen doen op de markt bijvoorbeeld. Ik ben niet ontevreden over het resultaat! De helm komt toch nog aardig van pas, want de bush tai' hier bestaan uitsluitend uit brommers met duosit. Ik begin al aardig over mijn angsten heen te stappen.

Verder is daar de kwestie van het WATER en de STROOM en hoeveel vaker het er niet is dan wel. Hoewel Jenny in een stenen huis woont. Is de water aanvoer twijfelachtig en de afvoer nog meer, dus wassen, douchen, koken, het krijgt plotseling allemaal een geheel andere dimensie.

Ik vermaak me uitstekend. Voel me nu alleen stinkend smerig van de markt waar het vies, vochtig en heet is. Ik kijk verlangend uit naar de dodenrit terug en de beloning der beloningen: de bush douche! DDe anderen moeten vanavond koken. Ik mag rusten, want heb mijn plicht gedaan.

Liefs
Wil

Liefs voor nu

  • 11 Oktober 2006 - 15:39

    Carla:

    Mijn dag is goed nu ik weer van je hoor. Moet overweldigend zijn daar! Liefs, ook van Bruno

  • 11 Oktober 2006 - 16:56

    An En Jaap En Leny:

    Wil ik vind het geweldig dat je dit gedaan hebt en wat je allemaal meemaakt. Toch wel een groot avontuur,en dan ben je nu toe aan een douch teminste als er water is. Nu hier gaat alles goed en wij houden Leny op de hoogte. Gr. van ons Jaap

  • 12 Oktober 2006 - 12:01

    Fred En Wil:

    Fijn, om te lezen dat je goed bent aangekomen. Natuurijk zijn wij hartstikke nieuwsgierig naar al jouw ervaringen. En....wij zijn toch ook wel heel erg trots op jou.
    Liefs en sterkte !

  • 13 Oktober 2006 - 12:41

    Henk Teiwes:

    Wat heerlijk te horen dat je alles zo goed oppakt. Je hebt een reuze goede inborst. Het redactieteam heeft je gemist hoor op de 10-10-'06. Het wordt weer een mooi blad. Zeker dankzij jou! Ga nu maar lekker mandieën, dat frist lekker op. Liefs van Henk.

  • 14 Oktober 2006 - 09:25

    Clara:

    Fijn dat alles zo goed verloopt .ik blijf je volgen .Echt heel knap en moedig wat je doet ,We horen weer van elkaar .Heel veel groetjes ,ook van Hugo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

WHM

gezicht 2022

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 129760

Voorgaande reizen:

21 Juni 2019 - 21 Juni 2019

PUM missies in Yogyakarta

04 November 2015 - 27 November 2015

Trouble in Paradise

07 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: