toelichtinkje,kje - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu toelichtinkje,kje - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu

toelichtinkje,kje

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg WHM

21 Februari 2007 | Nigeria, Suleja

Niet dat het echt wat uitmaakt, Nigerianen hebben zo hun charmes, maar er is er niet een die mijn hart gestolen heeft en Loek is kennelijk niet de enige die denkt dat dat zo is.

FON is een organisatie van oud peacecorpers die ooit in Nigeria gewerkt hebben. Een door en door Amerikaanse organisatie dus. En Mel is een Joodse Amerikaan. "De ergste soort", heb ik hier en daar wel horen zeggen. Maar ik vind hem tot nu toe helemaal te gek, en wat zo mogelijk nog belangrijker is: hij mij.

De voorlopige voorzichtige planning is dat hij naar Nederland komt in de tijd dat ik er ben, dus ijs en weder dienende kunnen jullie dan kennis maken.

Ik ben nu even heel druk met deverwerking van alle rapportages in het kader van het teacher valuing project, maar de verslagen komen er aan, en eindelijk ook weer eens wat foto's hoop ik.

  • 21 Februari 2007 - 16:39

    Ineke A:

    Wanneer je verliefd bent is de hele wereld mooi gekleurd dat weet iedereen die dat wel eens meegemaakt heeft.
    Energie heb je dan ook genoeg en je kunt alles weer aan.
    Ik geloof dat ik dat al eerder schreef, maar ja, dit is iets waar ik ook van/over mee kan praten en al die andere geweldige verhalen zijn voor mij toch veel onbekender. Een soort avonturen roman.
    Maar ik ben blij dat alles meer in de goede verhouding komt en dat je je nu ook nuttiger voelt.
    Ik blijf t volgen
    succes groetjes Ineke

  • 21 Februari 2007 - 18:50

    Patty:

    Hoi Wil, Ja je begrijpt dat je over de tong gaat bij het zangclubje the Anfieldsingers!! Maar wat een belangrijker vraag is: Kan Mel zingen?
    Kus.

  • 21 Februari 2007 - 19:15

    Jan Uit Almere:

    IK zou best eens wat willen horen over het werk in het onderwijs zelf. Je vertelt tot nu toe alleen over de soms bizarre gebeurtenissen!

  • 14 Maart 2007 - 11:12

    Carla:

    Bedankt voor de prachtige foto's van jou in aktie! Je bent een beeldschone en imposante verschijning in je Afrikaanse jurk en hoofdtooi . En je weet wat een "first impression" waard is!

    succes,
    Carla

  • 17 Maart 2007 - 13:39

    Marijke:

    Hoi Wil, Liefde maakt blind, maar ook minder schrijflustig ;-)
    Ben benieuwd hoe het met je is, nu.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

WHM

gezicht 2022

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 129759

Voorgaande reizen:

21 Juni 2019 - 21 Juni 2019

PUM missies in Yogyakarta

04 November 2015 - 27 November 2015

Trouble in Paradise

07 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: