nogmaals dank - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu nogmaals dank - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu

nogmaals dank

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg WHM

25 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen vond ik achter een stoel nog een hele tas met niet-uitgepakte cadeaus! Mijn hemel, jullie hebben wel voor me uitgepakt! Allemaal leuke dingen,praktisch dingen, mooie dingen ook! Ik ga ontzettend lekker ruiken daar in Nigeria. Zelfs onder een bush douche (emmer water aan een touwtje, geloof ik) is het heerlijk soppen met al die exotische schuimen en gels die ik nu heb klaarstaan voor de koffer. En Janneke, wat een prachtige lap stof. En zoveel! Daar kan ik een weeshuis van kleden. Ik ga de pantoffels toch meenemen. De gulle geefster had ze speciaal voor mij uitgezocht omdat ze weet dat ik mij door het leven worstel op pijnlijke voeten, en ze zijn inderdaad heerlijk zacht. Bovendien heb ik van Ed een reisventilatortje gekregen om het hoofd koel te houden. Het lijkt me een fantastisch ding. Het is zo klein dat ik hem waarschijnlijk zelfs mee onder de klamboe kan nemen. Daar wil het nog wel eens benauwd worden, immers. Ik kan met een gerust hart mijn haren laten groeien, want ik heb allerlei prachtige klemmen,kammen,speldjes en sjaaltjes gekregen om de pieken mee te fatsoeneren en allerlei andere handige reisattributen. En nog meer drop. En koekjes. Kan ik mijn buren nog eens op de koffie vragen. Kortom, ik ben er helemaal klaar voor!

En dan dat prachtige heimweeboek. Ik moet wel een ontzettend aardige meid zijn, als ik al die lovende woorden lees. Gelukkig wordt dat hier en daar ook wel weer stevig genuanceerd. Maar goed dat ik in de VSO training met kritiek heb leren omgaan. Bovendien kan ik niet ontkennen dat de schrijvers gelijk hebben. Ik heb een scherpe tong en ik flap er te snel en te ongenuanceerd kritiek uit. Des te liever dat jullie toch wel van me houden willen en me zelfs nog terug willen zien!

Nogmaals mijn hartelijke dank! En wat leuk dat er al zoveel aanmeldingen zijn op de weblog.

Groetjes

Wil

• 25 September 2006 - 08:57

Vivian:

hoi wil,
    ik heb me nu ook aangemeld op je weblog.
    liefs

• 25 September 2006 - 13:31

Thessa:

Leuk om op deze manier je verhalen te lezen, hoewel ik er natuurlijk van uit ga dat ik ze uit de eerste hand zal horen in Nigeria! Succes met de laatste dingen regelen en tot op Schiphol!

• 05 Oktober 2006 - 11:47

Carla:

Ik heb deze pagina in mijn favorieten gezet, en kijk nu al uit naar je verhalen. Goeie reis en heel veel liefs