fond farewells - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu fond farewells - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu

fond farewells

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg WHM

06 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

En dan is het plotseling 6 oktober. En ik sta klaar voor vertrek. Ik sta echt klaar. De koffers zijn gepakt, het huis is aan kant. De gierende stress aanvallen van de afgelopen dagen, dankzij dat visum wat maar niet in orde scheen te kunnen komen, zijn al weer vergeten. Ik voel me weer uitgerust en opgewekt. Ik sta klaar en ik ben klaar.

Iedereen die ik nog zien wilde en die mij nog zien wilde heb ik van de week nog geknuffeld en gekust. Hans zelfs 3 keer, maar dat heeft met de continuing story tussen mij en de huis baas te maken. Dankzij Hans heb ik gisteren nog effe snel een conclusie van dupliek in elkaar gedraaid, waarmee ik hoop de strijd afdoende beslecht te hebben. Ik ben zelfs nog even bij John op verjaarsvisite geweest en dat was heel gezellig.

Over zo’n twee uur staat mijn nageslacht voor de deur om me naar Schiphol af te voeren, en dan blijf ik even ondergedoken tot ik bij de British Council (gratis internetten) ben geïntroduceerd. Uiteraard zijn ook daar weer pasfoto’s voor nodig, dus ik ben vanmorgen nog effe snel het zoveelste setje gaan laten maken.

Lieve mensen allemaal, de laptop gaat in de koffer. Dit lijkt me een mooi moment voor een poëtische afsluiting. Tot over een paar weken!


May the road rise to meet you,
May the wind be always at your back.
May the sun shine warm upon your face,
The rains fall soft upon your fields.
And until we meet again,
May God hold you in the palm of his hand.

May God be with you and bless you:
May you see your children's children.
May you be poor in misfortune,
Rich in blessings.
May you know nothing but happiness
From this day forward.

May the road rise up to meet you
May the wind be always at your back
May the warm rays of sun fall upon your home
And may the hand of a friend always be near.

May green be the grass you walk on,
May blue be the skies above you,
May pure be the joys that surround you,
May true be the hearts that love you.

  • 06 Oktober 2006 - 09:37

    Ellen Van Meurs:

    Wat een prachtige afsluiting. Ik wens je natuurlijk hetzelfde toe. Ik weet alleen niet of het genoeg regent in Nigeria. Van wie is dit gedicht?
    Ik had je nog even willen bellen maar je was in gesprek. Wil, een hele goede reis en mooie tijd in Nigeria en als je op verlof ben zou ik je graag even zien, als je tijd hebt.

    Hartelijke groeten van Ellen

  • 07 Oktober 2006 - 15:09

    Gerard:

    Ha Wil,

    Hoop dat je een goede trip hebt gehad, dat de eerste zenuwen wat weg zijn en dat je visum nu echt in orde is.
    Succes met het installeren !
    Gerard

  • 08 Oktober 2006 - 10:20

    Clara:

    zo te zien heb je pas 3oktober je visum gekregen
    wat een stres .
    ik hoop dat je reis zonder stres is gegaan .
    de zus van mijn tweede moeder is heel lang in kenia geweest .het laatste stuk van haar reis ,ging over een rivier in een klein bootje .dat vond ze heel eng .ze hadden een welkoms eten voor haar gemaakt .gebakken vliegen
    hoef je niet te vertellen hoe ze zich voelden ,maar was toch lekker .dus ben ik vrijdag met mijn gedachten ,echt bij je geweest .maar ik hoop dat je het echt naar je zin heb,zo gauw je tijd heb laat gauw iets van je horen
    veel liefs clara

  • 09 Oktober 2006 - 07:45

    Carla:

    Hi dear,

    Ik ben al ongelooflijk nieuwsgierig naar je. Kijk uit naar je eerste bericht.

  • 10 Oktober 2006 - 20:25

    Marijke:

    was natuurlijk weer vergeten om naar wvk.wbj.nu een reactie te sturen en heb nog "ouderwets" je mailbox volgeklad. ik ga je op de voet volgen via deze site en wens je alles wat je nodig hebt om het daar naar je zin te hebben en om het anderen naar de zin te maken. We'll meet again in Diemen, in Diemen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

WHM

gezicht 2022

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 129893

Voorgaande reizen:

21 Juni 2019 - 21 Juni 2019

PUM missies in Yogyakarta

04 November 2015 - 27 November 2015

Trouble in Paradise

07 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: