en dan toch een beetje drama - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu en dan toch een beetje drama - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu

en dan toch een beetje drama

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg WHM

03 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Er was niet veel te melden de laatste weken, dus het paste me er het zwijgen toe te doen. En nu er wat te melden is, is de toegang tot de laptop zo beperkt dat het melden kort en hevig moet zijn.

Het ging zo goed, Mel vermaakte zich uitstekend, ik ging me steeds beter vermaken, en met 2 banen had ik het zelfs druk. We reisden een beetje rond, ik ging steeds beter de weg kennen in Jakarta, was nog steeds kind aan huis bij de tandarts en ons sociale leven was op een gegeven moment zo druk dat we blij waren als we gewoon eens even in het hotel konden blijven!

En toen was Mel van de ene dag op de andere zijn baan kwijt. Hoe dat allemaal in elkaar zit, licht ik uitgebreid toe zodra ik tijd en gelegenheid heb voor een langere blog.

Maar we hebben besloten dat we waarschijnlijk niet snel meer terugkomen hier, en dat deze onverwachte vrije tijd eigenlijk een cadeautje is waar we gebruik van moeten maken. Dus heb ik ook mijn banen opgezegd, en stappen we morgen om 8 uur op de trein naar Yogyakarta, en vandaar zien we wel weer verder. Peter Moerbeek, die in Yogya een reisbureau heeft, heeft een prachtig programma voor ons in elkaar gezet waarvan we zoveel mogelijk willen gaan doen. We nemen geen laptops mee, dus zijn afhankelijk voor contact van internetcafés en dus zal de communicatie beperkt zijn.

We vliegen op 26 augustus naar huis, en vanaf de 27e zijn we weer aanspreekbaar in Diemen, waar ook mijn volgende blog vandaan zal komen.



  • 03 Augustus 2008 - 14:33

    John Cuijpers:

    Hallo Wil,

    Geniet van je reis door Indonesie. Ik hoop dat het ontslag van Mel niet al te veel nadelige gevolgen heeft. Ik zie je eind augustus!

    Groeten,ook aan Mel
    John

  • 03 Augustus 2008 - 14:40

    Marleen:

    Hier kan ik maar één ding op zeggen:
    GENIET ERVAN!!
    Dikke kus, Marleen
    p.s. En de groeten aan Peter, Herni en de kids!

  • 07 Augustus 2008 - 20:29

    Elly En Mart:

    Hoi Wil en Mel,
    Lekker reizen dan maar. Wij zitten in Nederland op ons 4de kleinkind te wachten en gaan dan nog voor een half jaar terug naar Nigeria. We missen elkaar ws weer NET. Groetjes en tot mails
    Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

WHM

gezicht 2022

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 129925

Voorgaande reizen:

21 Juni 2019 - 21 Juni 2019

PUM missies in Yogyakarta

04 November 2015 - 27 November 2015

Trouble in Paradise

07 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: