Wil - Reisverslag uit Zanzibar Island, Tanzania van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu Wil - Reisverslag uit Zanzibar Island, Tanzania van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu

Wil

Door: Crisis over!!!!

Blijf op de hoogte en volg WHM

25 Februari 2014 | Tanzania, Zanzibar Island

Vandaag zijn Suzanne's inspanningen met onze blinde student Abdul beloond. Abdul heeft voor ons gepraat op zijn school en we zijn vanmiddag gaan kijken. Het was in een vloek en een zucht geregeld. Op voorwaarde dat een van de leraren gratis mee mag doen met de trainingen, kunnen we hun prachtige staffroom huren voor $75 dollar per maand.

Het drukt extra op ons budget - dat was berekend op basis van gratis bruikleen van de ruimte van Stonetown Heritage Society, maar dit kunnen we opvangen. We zijn zo opgelucht!

De foto's zijn van de 'faculty meeting' in de bar van Africa House om het succes te vieren!

• 25 Februari 2014 - 15:07

Hans Nijhuis:

Goed zo, Wil!
    Mooi werk.

Hartelijke groeten,

Hans Nijhuis

• 25 Februari 2014 - 17:26

Tr V Koningsbrugge:

Geweldig Wil dus weer een stap verder.Succes jullie 3tjes.
    Gr. je zus

• 25 Februari 2014 - 18:23

Anita Woudenberg:

geweldig Wil, jullie zijn behoorlijk oplossingsgericht en vasthoudend en dan kan je ver komen! Op naar de volgende fase dus; veel succes en hartelijke groet, Anita

• 25 Februari 2014 - 19:28

Fred Van Koningsbrugge:

Een felicitatie waard. Complimenten voor jullie doorzettings vermogen.

• 26 Februari 2014 - 14:55

John Cuijpers:

Hallo Wil,

Weer een stap dichter bij succes. Ga zo door!

Groet,
    John