De één percent campagne gaat vandaag van start! - Reisverslag uit Zanzibar Island, Tanzania van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu De één percent campagne gaat vandaag van start! - Reisverslag uit Zanzibar Island, Tanzania van WHM Koningsbrugge - WaarBenJij.nu

De één percent campagne gaat vandaag van start!

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg WHM

27 Februari 2014 | Tanzania, Zanzibar Island

Ga naar https://onepercentclub.com/en/#!/projects/kawa-training-center-zanzibar-tanzania en steun ons! We hebben het nodig.

We hebben een behoorlijk portie stress achter de rug. Een week van rondrennen langs leegstaande ruimtes om te bekijken of het wat voor ons zou zijn, vaak met de belofte vooraf dat mensen graag ons zouden willen verhuren. Maar van huisbaar tot beheerder kreeg iedereen meteen dollartekens in de ogen zodra ze in de ogen kregen dat het om Mzungus ging.

Uiteindelijk kwam de redding via Abdul, die voor ons ging praten op zijn school. En daar hebben ze grote waardering voor Suzanne. Prachtige ruimte, redelijke prijs. En zo klimmen we iedere keer kidogo, kidogo, een beetje hoger uit het dal. Vandaag zijn we al het lesmateriaal klaar aan het maken voor de drukker. Dus, wederom een drukke dag.

Maandag beginnen we met, naar het lijkt 25 studenten, waarvan 2 meisjes en wederom één blinde student. Dat is het drievoude van 3 jaar geleden!